Naše usluge

Najčešće postavljana pitanja i odgovori

Pitanje ili zahtjev - pomoć je uvijek na dohvat ruke.

Kontaktiraj IKEA Kontakt centar ili pronađi odgovor na našoj internet stranici.

IKEA je predana ideji da do 2030. godine postane tvrtka koja u cijelosti djeluje u skladu s cirkularnim gospodarstvom. U skladu s tom strategijom, pokrećemo inicijative usmjerene tome da proizvodima koji pripadaju u naše poslovno područje omogućimo čim dulji vijek trajanja. Također, u svojem poslovanju želimo biti društveno odgovorni – stoga, kad god je to moguće, sklapamo partnerstva s predanim nevladinim organizacijama i neprofitnim organizacijama čije je djelovanje usklađeno s našim ciljem te koji udovoljavaju naše uvjete u pogledu zaštite okoliša i ponašanja u toj tvrtki.

Idi na internetsku stranicu tvrtke IKEA i potraži našu strategiju Ljudi i Pozitivna energija za planet (poveznica je dostupna u uzglavlju).

Idi na njezinu internetsku stranicu i potraži informacije koje su dostupne u uzglavlju.

Možeš zatražiti doniranje komada namještaja i uređaja koji ti više ne trebaju ili koje ne možeš zadržati, a mogu se ponovno upotrijebiti. Možeš donirati nešto što se može reciklirati ili možeš zatražiti prikupljanje predmeta koji moraju završiti na odlagalištu.

Mali predmeti mogu biti donirani u sklopu veće donacije. Na primjer, jedna stolica može biti donirana uz krevet. Jedna donacija može biti komplet stolica.

Obično da, nema ograničenja za tvoju donaciju sve dok nam je dopušteno rukovanje i prijevoz tog predmeta.

Zahtjev može obuhvaćati deset različitih predmeta. Ako imaš više predmeta za doniranje, predaj više od jednog zahtjeva. Prikupljanje ćemo organizirati istovremeno.

U određenim slučajevima, da. Primjerice, ako je zahtjev premali ili ako lokacija ne spada u područje na kojemu je usluga dostupna ili je rukovanje prerizično. Također te možemo odbiti ako je predmet iz nekog razloga opasan. U svakom slučaju, dobit ćeš povratnu informaciju s navedenim razlogom zašto ne možemo zaprimiti ovu donaciju.

Obično da. Samo učitaj fotografije kako bi se vidio nedostatak. Mi ćemo evaluirati nedostatak te procijeniti možemo li ga popraviti i prodati. Ako ga ne možemo popraviti ali ga možemo reciklirati ili odložiti na deponiju u tom slučaju ćemo te zamoliti za novčanu naknadu.

Obično da. Samo učitajte fotografije kako bi se vidio nedostatak. Mi ćemo evaluirati nedostatak te procijeniti možemo li ga popraviti i prodati.
Ako ga ne možemo popraviti ali ga možemo reciklirati ili odložiti na deponiju u tom slučaju ćemo te zamoliti za novčanu naknadu.

Ne, mi dolazimo i prikupljamo ga u tvom domu. Ti doniraš, mi prikupimo i prodajemo u svojem poslovnom prostoru.

U većini slučajeva kad tvoj namještaj nije ponovno upotrebljiv, svejedno ga možemo rastaviti i izdvojiti različite materijale koji se mogu ponovno reciklirati.

Ne. Važno je da namještaj rastavljaju samo osobe koje to znaju jer to čine na najbolji mogući način. Dodatno, te osobe mogu provjeriti funkcionalnost tvojeg namještaja i procijeniti može li ga se zaista ponovno upotrijebiti.

Nazovi Centar za korisničku podršku i zatraži otkazivanje tvog zahtjeva.

Prijavi se na internetskoj stranici, otiđi na svoj profil, uredi svoj zahtjev i obriši ga.

Možeš objasniti nevladinoj organizaciji da više ne želiš donirati ili možeš e-mailom odbiti ponudu.

Ako je tvoja donacija zaista zanimljiva i vrijedna, pokušaj i procijenit ćemo tvoj zahtjev te odlučiti možemo li ga prihvatiti. Samo imaj na umu da zahtjev možemo i odbiti.

Da, sve dok je tvoja lokacija unutar područja na kojemu je usluga dostupna.

Obično se dogovaramo okvirno, u poludnevnim okvirima.

Naravno. Samo nam pokušaj javiti dovoljno unaprijed kako bismo mogli reorganizirati svoj tim za prikupljanje i raspored. Idealno bi bilo javiti najkasnije dan ranije.

Kad se tvoj namještaj može ponovno upotrebljavati, ne tražimo novac za prikupljanje. Kad je prikupljanje zaista komplicirano i kada tvoje donacije nisu stvarno vrijedne, od tebe možemo zatražiti naknadu za pokrivanje troškova.

Nažalost, ne možemo. Od slučaja do slučaja moramo procijeniti iznos nadoknade u zavisnosti od vrijednosti materijala od kojih je predmet izradjen.

Da. U takvu slučaju preuzimamo tvoj namještaj i odvozimo ga na službeno odlagalište gdje se mora platiti naknada. Tada ćemo od tebe zatražiti naknadu za pokrivanje troška i putnih troškova.

Naš tim za prikupljanje mora potvrditi stvarno stanje donacija na licu mjesta. U određenim slučajevima može se dogoditi da uvide da predmet nije ponovno iskoristiv ili da se ne može reciklirati iako nam se iz učitanih fotografija činilo da jest. U takvim rijetkim slučajevima možemo zatražiti naknadu za odlagalište. No svakako se ne moraš složiti s nama i možeš odbiti dati nam svoj namještaj te pokušati na neki drugi način.

Ukoliko je tvoj zahtjev uspješno realiziran i tvoji predmeti preuzeti, dobit ćeš vaučer u iznosu od 100 kn, neovisno o veličini i vrijednosti tvoje donacije.

Jer tvrtka IKEA nagrađuje dobro djelo. Cilj je ove usluge pomoći ti da se jednostavno riješiš neželjenih predmeta sve dok ne želiš zaraditi na tome. Ako želiš prodati svoj neželjeni namještaj, u tvojoj su ti zemlji dostupne različite druge mogućnosti.

Na području Zagreba moraš doći u robnu kuću radi preuzimanja i iskorištavanja vaučera. Vaučer se može iskoristiti u roku od 365 dana od naše komunikacije. Ako si u Rijeci, dobit ćeš upute o tome kako vaučer iskoristiti za internetsku trgovinu. Vaučer za internetsku kupovinu se može iskoristiti u roku od 90 dana od naše komunikacije.

Naravno. Nazovi naš Centar za korisničku podršku i objasni što se dogodilo. Nadalje, nakon dovršetka postupka ocijeni našu uslugu na našoj internetskoj stranici.

Da, naravno. Od tebe tražimo da online ocijeniš našu uslugu.

Dostupan je naš Centar za korisničku podršku. Nazovi ga i zatraži pomoć.